Ласкаво прошу до віртуального кабінету
вчителя історії Одеського НВК № 13
Бедікян Надії Іванівни

Главная » 2014 » Серпень » 13 » Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування
11:37
Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування

    Рекомендації з'явилися ще в липні (1.07.2014) у збірнику та опубліковані  на сайті Міністерства Освіти і Науки  України

   Мене більше цікавлять рекомендації стосовно курсів  суспільно-гуманітарного спрямування.

 Тут є наступні  зміни:

  • В 5-му класі дозволено використовувати як програму 2012 року (нову), так і попередню (2005 року). Відповідно і підручники також можуть бути різними. Але за програмою 2005 року рекомендовано працювати за підручником В. Власова і Данилевської (2010);
  • Працюючи за програмою 2012 в 5-му і 6-му класах уроки узагальнення можуть бути як "урок узагальнення та систематизації", так і уроком "Контролю та корекції знань" з обов'язковим дописуванням теми та форми контролю. В випадку використання уроку контролю та корекції оцінка виставляється кожному учню і має вирішальне значення для виставлення тематичної.
  • Форми проведення та оцінювання практичних робіт виносяться на розсуд вчителя (тобто необов'язкові);
  • 6-й клас працює за новими програмами 2012 року і новим підручником;
  • 7-9 класи продовжують навчатись за програмами 2005 року і відповідними підручниками;
  • 10-11 клас працюють за програмами 2010 року. Але внесені деякі зміни до програми 10 та 11-х класів з історії України (в основному по тлумаченню тем та додаванню питань про національно-визвольний і дисидентський рух після Другої світової війни;
  • Вивчення етики або курсів духовного спрямування рекомендовано запроваджувати. Але в умовах роботи за типовими планами для гімназій та спеціалізованих шкіл її можна вивчати за рахунок варіативної частини, а при використанні  типового плану (додаток 13)  етика вивчається як предмет з інваріативної частини. Чинною в обох випадках є програма з етики 2005 року. Замість етики можуть бути курси духовно-морального спрямування, але тільки за письмової згоди батьків.
  • Наголошується на важливе значення в вивченні історії атласів, контурних та настінних карт.

  Ознайомитись докладно з рекомендаціями з історії можна з додатку

 

 

Категория: Новини освіти | Просмотров: 776 | Добавил: teacher-site-25 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]