Ласкаво прошу до віртуального кабінету
вчителя історії Одеського НВК № 13
Бедікян Надії Іванівни

Головна » Статті » Методичний розділ » Навчальні програми та плани

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
1 Учень може називати одну-дві події, дати, історичні постаті чи історико-географічні об'єкти.
2 Учень називає кілька подій, дат, історичних постатей або історико-географічних об'єктів; обирає правильний варіант відповіді з двох запропонованих (на рівні "так-ні"); має загальне уявлення про лічбу часу в історії, визначає послідовність подій (на рівні "раніше-пізніше").
3 Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію чи постать; упізнати історичну подію, постать за описом; співвіднести рік зі століттям, століття з тисячоліттям (на рівні "так-ні"); має загальне уявлення про історичну карту.
4 Учень може репродуктивно відтворити (у межах чотирьох-шести простих речень) частину навчального матеріалу теми; дати визначення історичних термінів, наведених у тексті підручника або названих вчителем; назвати одну-дві основні дати; показати на карті істоирико-географічний об'єкт.
5 Учень може відтворити основний зміст навчальної теми, відповідаючи на запитання вчителя; визнавати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати; за допомогою вчителя може показати на історичній карті основні місця подій.
6 Учень загалом самостійно відтворює фактичний матеріал теми,; може дати стислу характеристику історичній постаті (за алгоритмом), встановити послідовність подій; загалом правильно вживає історичні терміни; може показати на карті місця основних подій, користуватись за допомогою вчителя (зразок, пам'ятка, алгоритм) джерелами історичної інформації (наочними та текстовими, що подаються у підручнику).
7 Учень загалом послідовно і логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної термінології, дає загальну характеристику події (причини, наслідки, значення), виокремлює окремі ознаки явищ та процесів; "читає" історичні карти та картосхеми з опорою на їх леґенду; встановлює послідовність та тривалість історичних подій; використовує наведені у підручнику документи як джерело знань.
8 Учень володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає загалом правильне визначення історичних понять, аналізує історичні факти на основі їх опису і наочного відображення, порівнює однорідні історичні події та явища, характеризує природно-наслідкові зв'язки між історичними явищами у межах теми, встановлює синхронність подій у межах теми; використовує легенду карти, супроводжує показ істори чних об'єктів їх словесним описом.
9 Учень вільно оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки, обгрунтовує свої висновки конкретними фактами, взятими з підручника (наочних посібників, історичних документів); може дати порівняльну характеристику історичним явищам, визначенням понять; загалом самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язки; встановлює синхронність подій у межах курсу; може аналізувати зміст історичної карти, узагальнювати та застосовувати набуті знання.
10 Учень упевнено оперує набутими знаннями та застосовує їх для розв'язання нових навчалних проблем; виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки; характеризує історичні явища та процеси, використовуючи різні джерела інформації; рецензує відповіді учнів; співставляє і систематизує дані історичних карт і застосовує їх для характеристики подій, явищ, процесів; встановлює синхронність подій вітчизняної та всесвітньої історії.
11 Учень володіє глибокими та міцними знаннями, може вільно висловлювати власні судження і переконливо їх аргументувати; може аналізувати історичну інформацію, співвідносити історичні процеси з періодом (епохою) на основі наукової періодизації історії; має досить міцні навички роботи з історичною картою.
12 Учень у повному обсязі опанував програмний матеріал; має глибокі і міцні знання, здатний відповідно до вікових особливостей, презентувати власну інтерпретацію (версію, розуміння, оцінку) історичних явищ.
Категорія: Навчальні програми та плани | Добавил: teacher-site-25 (17.02.2008) W
Просмотров: 601 | Рейтинг: 0.0/0